v3to1|DESIGN|
 
ForumForum  PortalliPortalli  CalendarCalendar  PytėsoriPytėsori  KėrkoKėrko  RegjistrohuRegjistrohu  Lista AnėtarėveLista Anėtarėve  Grupet e AnėtarėveGrupet e Anėtarėve  identifikimiidentifikimi  

Share | 
 

 Si ta largoni stresin???

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
::valushja::
Princess
Princess
avatar

Numri i postimeve : 451
Join date : 30/01/2008

MesazhTitulli: Si ta largoni stresin???   Sat Feb 02, 2008 8:36 pm

Stresi ėshtė i pashmangshėm nė jetė. Ndėrkohė ju nuk mund ta keni menduar por stresi ėshtė normal dhe i nevojshėm, nė atė shkallė sa nuk ndikon nė kualitetin e shėndetit dhe jetės.
Mund tė dobėsoni efektet e stresit duke identifikuar shkaqet nga vjen, duke e kuptuar dhe pranuar nėse mund ta kontrollosh apo jo dhe duke mėsuar aftėsitė manaxhuese tė tij. Tek secili prej nesh efektet e stresit jane tė ndryshme , si dhe rrugėt pėr t'u shėruar ndryshojnė nga njė person tek tjetri. Ju mund tė provoni disa metoda, dhe tė zbuloni se cila ėshtė rruga mė e mirė qė ju pėrshtatet. Ja disa teknika qetėsuese:
Aktiviteti i rregullt fizik ėshtė njė nga teknikat mė efektive tė menaxhimt tė stresit:

Shkruaj: Diēka qė tė bėn tė rrėfesh tė fshehtat e tua. Mbajtja e njė ditari nuk ėshtė vetėm prakikė e adoleshentėve.
Shpreh ndjenjat: Bisedo, qesh, qaj dhe shpreh inatin. Janė normale pėr tė qenė pastaj i qetė.
Bėj diēka qė tė kėnaq : Njė hob ose aktivitet qė mbush kohėn e lirė mund t'ju ndihmojė tė relaksoheni. Punėt vullnetare nė shėrbim tė tė tjerėve ju ndihmojnė tė dobėsoni stresin.
Qendra relaksimi: Kėtu pėrfshihen, ushtrime pėr frymėmarrjen, ushtrime pėr qetėsimin e muskujve, masazhe trupi, aromaterapi, joga dhe ushtrime tradicionale kineze.
Aktivitete qė njihen pak : Tė mėsosh si tė qetėsosh trupin tėnd pėrmes vetėhipnotizimit, tė meditosh, praktiko ushtrime imagjinare , dėgjo muzikė qetėsuese dhe rri me njerėz qė dinė tė bėjnė humor.

E rėndėsishme ėshtė tė reduktoni sasinė e stresit nė jetėn tuaj. Ja disa teknika pėr tė shmangur stresin e panevojshėm:

Manaxho kohėn: Programimi dhe organizimi i kohės suaj mund t'ju bėjė mė shumė produktivė.
Strategjitė pėr tė pėrballuar: Pėrpiqu tė dallosh mėnyrat e sjelljes ndikuar nga stresi dhe gjej mėnyrat pėr t'i reduktuar.
Krijo njė stil jete: Balanco detyrimet duke i dhuruar vetes kohėn e mjaftueshme pėr t'u qetėsuar. Ushqehu mirė, mos pi duhan, dhe limito sa tė mundesh konsumin e alkolit.
Mbaj afėr miq tė mirė: Njrėzit qė kanė njė rrjet tė fortė shoqėror qė I mbėshtet janė shumė tė aftė tė pėrballojnė ndryshimet e jetės.
Ndrysho mėnyrėn e tė menduarit: Thuaju “stop” mendimeve qė tė shkaktojnė stres. Zgjidhi problemet duke punuar, dhe krijo intimitet me orenditė e zyrės apo shtėpisė, qė tė jenė sa mė tė kėndshme pėr syrin .
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
 
Si ta largoni stresin???
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Dr.Ali F.Iljazi:LUFTO ME STRESIN NĖ MĖNYRĖN PEJGAMBERIKE
» SI TA PĖRBALLOJMĖ STRESIN?

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 :: Tė rejat :: Lifestyle-
Kėrce tek: