v3to1|DESIGN|
 
ForumForum  PortalliPortalli  CalendarCalendar  PytėsoriPytėsori  KėrkoKėrko  RegjistrohuRegjistrohu  Lista AnėtarėveLista Anėtarėve  Grupet e AnėtarėveGrupet e Anėtarėve  identifikimiidentifikimi  

Share | 
 

 Si te humbisni ne peshė?

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
::valushja::
Princess
Princess
avatar

Numri i postimeve : 451
Join date : 30/01/2008

MesazhTitulli: Si te humbisni ne peshė?   Sun Feb 03, 2008 2:17 pm

1- Konsumoni mė pak ushqim sesa jeni tė uritur. Eksperimentet e realizuara kanė treguar se jeta e njė personi, i cili ushqehet normalisht dhe pa e tepruar, duke reduktuar njėrin nga vaktet nė 40 pėr qind, dyfishohet.
2- Natyra na ka bėrė shumė dhurata tė arta. Shega pėrmban minerale shumė tė rėndėsishme dhe vitamina tė domosdoshme pėr trupin tonė.
3- Mjalti i luleve ėshtė po ashtu njė dhuratė e mrekullueshme e natyrės pėr tė cilin organizmi ynė ka nevojė.
4- Lėngu i arrave tė kokosit, sidomos i arrės sė gjelbėr tė kokosit, ėshtė nektari mė i pasur me vitamina pėr trupin e njeriut.
5- Shumė vitamina esenciale gjenden nė fruta tė tjera dhe ndihmojnė nė mėnyrė tė pazėvendėsueshme nė kurimin dhe luftimin e sėmundjeve tė zėmrės apo edhe shumė shqetėsimeve tė tjera.
6- (Beli frut i veēantė nė Angli), ėshtė dhurata mė madhėshtore e natyrės ėshtė e dobishme pėr luftimin e shumė sėmundjeve tė stomakut apo tė sistemit qė mbron tretjen e ushqimit.
7- Konsumoni produkte vegjetariane dhe ushqime me fibra. Nė kėtė kategori pėrfshihen tė gjitha perimet dhe frutat, duke shmangur ushqimet e skuqura dhe tė yndyrshme.
8- Konsumoni tė paktėn dy vakte nė ditė, veēanėrisht pas perėndimit tė diellit apo njė dite tė lodhshme pune.
9- Ushqimet cilėsore me pėrmbajtje tė lartė vitaminash dhe lėndė tė tjera ushqyese mbrojnė shėndetin tuaj dhe zgjasin jetėn.
10- Kujdesuni pėr veten duke pėrfshirė dhe dietėn tuaj ditore: Perime tė ndryshme, fruta, shegė, mollė, limon, portokall, arra, lajthi, bajame, kungull, etj.
11- Ēdo ditė ėshtė e kėshillueshme qė tė konsumohen nė tė paktėn njė vakt produkte tė freskėta tė gjelbra si: Spinaq, lakėr, sallatė jeshile, etj. Ato ndihmojnė nė normalizimin e qarkullimit tė gjakut dhe nė rregullimin e normalizimin e tensionit tė gjakut. Shumė njerėz ruajnė shikim tė mprehtė deri nė moshė tė thyer nė sajė tė konsumimit tė vazhdueshėm tė kėtyre ushqimeve.
12- Kungulli i verdhė dhe i pjekur mirė pėrmban beta karoten, e cila gjendet edhe te karotat dhe i jep energji tė vazhdueshme zemrės.
13- Shmangni kafen dhe ēajin. Ato pėrmbajnė substanca toksike, tė cilat dėmtojnė inde tė ndryshme tė organizmit dhe sjellin mundėsitė pėr vdekje tė hershme. Ēajit i nevojiten rreth 6 orė pėr tė shkatėrruar metabolizmin e trupit dhe pėr tė shfaqur shqetėsime tė ndryshme pėr organizmin. Konsumimi i vazhdueshėm i ēajit dhe kafes thuhet se dėmton qelizat e gjakut, koagulimin e tyre nė raste plagosjesh, dobėson nervat dhe shfaq gjendje tė shpeshta nervoziteti, si dhe dobėson kontrollimin nga truri tė shumė funksioneve qė ndodhin nė trupin e njeriut.
14- Shmangni pėrdorimin e sheqerit sa mė shumė tė jetė e mundur, sepse pėrdorimi i tij sjell aciditet, mbingopje tė trupit me karbohidrate dhe sheqerna, si dhe shėndoshje dhe kalim nė mbipeshė.
15- Mundohuni qė tė paktėn njė ditė nė javė tė konsumoni vetėm fruta, nė mėnyrė qė t'i bėni njė "shpėlarje" sistemit tuaj tė tretjes.
16- Po ashtu njė ditė nė javė konsumoni ujė mė tepėr se zakonisht.
17- Njė ditė nė muaj mundohuni tė mos konsumoni fare ujė.
18- Herė pas here nė vend tė kafes qė ju dėmton, pini ujė tė ngrohtė.
19- Mbani gjithmonė tė njėjtėn masė tė gotės me tė cilėn pini ujė, nė mėnyrė qė t'i jepni organizmit tuaj ēdo herė ujė nė tė njėjtėn sasi.
20- Ėshtė mirė qė uji tė mos tė pihet menjėherė, por pak nga pak, me pushime tė vogla.
21- Po ashtu, tri herė nė javė pini lėngje frutash tė shtrydhura, si lėng limoni, portokalli, pjeshke, rrushi, karote etj.
22- Ndėrroni vajin qė pėrdorni pėr gatim nėse e vini re se ai nuk pėrmban lėndėt e nevojshme ushqyese.
23- Mos konsumoni kripė me shumicė. Pėrdoreni atė sa mė pak tė jetė e mundur. Mos harroni se ēdo produkt i krijuar nga natyra nuk ėshtė i kripur nė shijen e tij, ai ėshtė zakonisht i ėmbėl ose i athėt. Po ashtu kripa gjendet te uji i detit i cili nuk rekomandohet tė pihet veē rasteve kur personi ėshtė i etur dhe nuk ka si tė veprojė ndryshe.
24- Shtoni lakrat nė dietėn tuaj ditore.
25- Konsumoni gjethet jeshile tė spinaqit, sallatės; pėr sėmundjet e zemrės dhe diabetit.
26- Thjerrėzat po ashtu janė tė pasura me lėndė ushqyese si dhe pėrbėrės tonikė tė domosdoshme pėr organizmin.
27- Bėrthamat e ndryshme tė frutave janė tė dobishme pėr forcėn muskulore dhe luftimin e diabetit.
28- Soja pėrmban 9 lloje vitaminash.
29- Produktet e drithėrave dhe veēanėrisht gruri, produkte tė cilat pėrmbajnė vitaminėn E dhe zgjasin jetėn.
30- Produktet e konservuara pėrmbajnė lėndė tė ndryshme ushqyese, tė cilat janė tė rekomanduara pėr tė ruajtur nė normė presionin e gjakut si dhe ērregullime tė tjera qė mund tė ndodhin nė organizmin tonė.

Ushqim suplementar dhe forcues i pėrgjithshėm

1- Vitamina komplekse B ėshtė nga mė tė pėrdorshmet dhe efektive nė dietėn suplementare dhe duhet tė merret nga ushqimi juaj i pėrditshėm. Ajo gjendet mė shumė tek farat e lakrave tė kuqe.
2- Biokimiket nė kombinim - nr 28, pėrmbajnė tė 12 llojet e kripėrave qė merren nga trupi gjithmonė. Ėshtė njė forcues i pėrgjithshėm dhe duhet tė merret pas ushqimit.
3- Marrja e pėrditshme e vitaminės C rrit veprimtarinė dhe jetėgjatėsinė e trupit.
4- Pjesa e tė gjithave produkteve dietike shkakton nė disa raste sėmundje, prandaj pėrpiquni t'i shmangni ato.
5- Pjesa e tė gjithave llojeve tė produkteve tė erėzave mund tė shkaktojė sėmundje tė sistemit kardiovaskular.

Stėrvitje dhe joga
1- Trupi i njeriut ėshtė si njė makineri qė duhet tė jetė gjithmonė nė lėvizje.
2- Lubrifikues- Lėvizjet e stėrvitjes janė nė lakueshmėri me lėvizjet e trupit, zmadhimi i tyre rrit qarkullimin dhe lakueshmėrinė.
3- Karrikimi i baterisė- Rrezet e sistemit nervor janė si njė bateri e trupit dhe ndihmon hapjen e poreve tė lėkurės dhe ajrosjen e tyre gjatė lėvizjes.
4- Sistemi ftohės- Ēlodhja furnizon freskinė e trupit.
5- Lėndė djegėse- Njė dietė e duhur, ushqim, ajėr, ujė dhe drita e diellit shėrbejnė si karburant pėr trupin.
6- Shofer i ekuilibruar- Mendja ėshtė shoferi i trupit. Ajo mund tė ekuilibrohet dhe kontrollohet me anė tė meditimit dhe pėrqendrimit.
7- Bėni rregullisht ushtrime tė lehta.
8- Mos bėni ushtrime tė lodhshme siē ėshtė vrapimi i shpejtė, sepse ato rrisin ritmin e metabolizmit tė trupit tuaj.
9- Ecja e lehtė ėshtė ushtrimi mė i mirė pėr tė mbajtur nėn kontroll diabetin dhe problemet e zemrės.
10- Duke jetuar nė njė vend tė ftohtė (nė lartėsitė e kodrave), ritmi i metabolizmit tė trupit ulet dhe mosha e jetesės rritet.
11- Frymėmarrja e thellė dhe mbajtja e saj pėr pak kohė ndihmon nė rritjen e jetėgjatėsisė sė njė personi.
12- Ritmi normal i frymėmarrjes sonė, p.sh. frymėmarrja, mbajtja e frymės dhe nxjerrja duhet tė jetė 1:4:2
13- Mbajeni trupin drejt.
14- Pėrpiquni tė merrni frymė me anėn e majtė tė hundės gjatė ditės dhe mė anėn e djathtė tė hundės gjatė natės.
15- Organet tona tė brendshme janė po aq tė rėndėsishme sa organet tona tė jashtme pėr tė na mbajtur tė shėndetshėm, kėshtu qė pėr tė mbajtur mėlēinė, stomakun dhe mushkėritė nė gjendje tė shėndetshme, ecja e pėrditshme nė mėngjes dhe nė mbrėmje ėshtė shumė thelbėsore.
16- Ėshtė e mundur qė problemet e zemrės tė shėrohen duke mos pėrdorur aspak vaj apo terapi, vetėm duke ngrėnė perime tė ziera, duke praktikuar ushtrime joge dhe duke bėrė njė jetė pa strese.
17- E rėndėsishme ėshtė mendja, temperamenti dhe mėnyra e jetesės.
18- S'ka joga mė tė rėndėsishme se kontrolli i mendjes.
19- Mbajeni mendjen tė zėnė dhe aktive me shumė punė fizike.
20- Jini tė lumtur dhe tė qetė, shmangeni zemėrimin dhe temperamentin shpėrthyes.
21- Tensioni i lartė, harresa dhe procesi i plakjes mund tė kontrollohet nga meditimi.
22- Vazhdoni tė kėnaqni mendjen tuaj nė rast tė problemeve me shėndetin.
23- Merreni jetėn si ju vjen, mos u shqetėsoni nga uljet dhe ngritjet e jetės. Hani dhe pini nė mėnyrė tė moderuar, kini besim, punoni shumė dhe aplikoni zakonin e tė fjeturit shpejt dhe tė zgjuarit herėt.
24- Njė studim i kryer nė Japoni zbuloi qė shumė prej personave qė jetojnė prej njė shekulli kanė pasur si punė tė tyre kryesore bujqėsinė apo janė marrė me pyjet.

Shumėllojshmėria
1- Merrni ujė tė ngrohtė pas ēdo vakti pėr tė kontrolluar shėndoshjen dhe pėr tė pėrmirėsuar tretjen e ushqimit.
2- Herėt nė mėngjes, pa larė dhėmbėt, pi njė gotė me ujė, pastaj tė gjitha mikrobet e mbledhura do tė kalojnė nė stomak. Kjo metodė kryesisht ėshtė e ngjashme me hemeopatinė dhe ėshtė pėrdorur gjerėsisht nė Japoni pėr tė zgjatur jetėn dhe tė kurojė disa sėmundje automatikisht.
3- Mr. Morarji Desai, ish-kryeministėr i Indisė, iu drejtua terapisė sė auto-urinės kur ai kishte provuar tė gjitha llojet e terapive dhe dėshtoi pėr tė pasur ndonjė kurė prej tyre.
4- Pasi tė lash fytyrėn me ujė, mos e fshij. Lėre tė thahet vetė. Ajo e mban lėkurėn tė thatė dhe tė shėndetshme.
5- Flini me kokėn nė drejtim tė jugut, ajo ndihmon nė rritjen e qarkullimit tė gjakut tė trupit, i pėrshtatshėm dhe pėr lidhjet e trupit me fushėn magnetike tė tokės.
6- Kur tė flini duhet qė pjesa e kėmbėve tė krevatit tė jetė mė e lartė se ajo e kokės. Ajo rrit qarkullimin e gjakut mė shumė nė pjesėn e kokės. Ajo ju mban tė ri dhe pėrtėrin funksionet e trupit.
7- Mbaj ujė magnetik- Ju mund ta pėrgatisni atė duke mbajtur njė gotė me ujė me dy magnete, njėrin nė krye me polin Veri dhe tjetrin poshtė gotės me polin e Jugut. Mbajeni atė ēdo natė dhe pijeni tė nesėrmen nė mėngjes.
8- Konsumi ditor i aspirinės duhet tė jetė ¼ e tabletės 100 miligramėshe, mėnjanon rrezikshmėrinė e atakut nė zemėr. Aspirinat ndalojnė procesin e pjekurisė duke i mbajtur indet fleksibėl. Ai ėshtė gjithashtu i mirė pėr sytė. (Merri vetėm me porosi tė mjekut).
9- Ēdo ditė nė vrimat e hundės vendosni pak vaj mustarde tė pėrzier me pak ujė. Ai ėshtė i dobishėm pėr sytė dhe i mban rrugėt e frymėmarrjes tė pastra dhe tė lėmuara.
10- Ēdo ditė shpėrnda vaj mustarde nė gishtat e kėmbės, ajo tė ndihmon pėr tė pėrmirėsuar shikimin e syve.
11- Cigaret apo krejt llojet e duhanit apo drogave tė ndryshme dobėsojnė apo ēojnė deri nė shkatėrrim arteriet dhe organet e frymėmarrjes.
12- Sekreti i kinezėve qė arrijnė tė jetojnė deri nė 150 vjet, i dedikohet njė teknike tė quajtur "Lichigian", e cila konsiston nė pėrdorimin e ushqimeve bimore, tė ushtrimit fizik dhe meditimit.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
 
Si te humbisni ne peshė?
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 :: Tė rejat :: Lifestyle-
Kėrce tek: