v3to1|DESIGN|
 
ForumForum  PortalliPortalli  CalendarCalendar  PytėsoriPytėsori  KėrkoKėrko  RegjistrohuRegjistrohu  Lista AnėtarėveLista Anėtarėve  Grupet e AnėtarėveGrupet e Anėtarėve  identifikimiidentifikimi  

Share | 
 

 Si tė arrini deri te gjumi?

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
v3to1
Admin
Admin
avatar

Numri i postimeve : 204
Join date : 29/01/2008
Age : 27
Location : Kosovė - Istog

MesazhTitulli: Si tė arrini deri te gjumi?   Tue Jan 29, 2008 11:59 pm

Si tė arrini deri te gjumi?

Shumica e grave vuajnė nga pagjumėsia nė njė periudhė tė jetės sė tyre. Pėr fat tė mirė, pos marrjes sė pilulave pėr gjumė, ekzistojnė shumė mėnyra qė mundėsojnė gjumin mė tė lehtė. Ja ku janė disa prej tyre.
Njihni burimet e stresit. Shkruajini nė letėr listėn e gjėrave qė duhet t’i kryeni, nė vend qė t’iu pėshtillen vazhdimisht nėpėr kokė kur tė niseni pėr tė fjetur. Kjo do t’ju ndihmojė tė relaksoheni dhe tė pushoni.

Ushtroni rregullisht. Ndoshta do tė jetė vėshtirė, por ngritja e nivelit tė aktiviteteve gjatė mbrėmjes, edhe pse veēmė jeni tė lodhur, sigurisht do t’ju ndihmojė qė tė flini mė shpejt kur tė shkoni nė krevat.

Evitoni marrjen e kafeinės nė orėt e pasditės. Keni kujdes edhe nga pijet e gazuara dhe ēajrat, tė cilat shpesh pėrmbajnė kafeinė.

Shkoni nė krevat atėherė kur jeni tė lodhur. Mos kaloni kohėn duke ia hapur sytė tavanit dhe duke menduar pėr atė se duhet tė flini. Ngrihuni, bėni diēka qė ju relakson nė dhomėn tjetėr, e mė pastaj kthehuni nė krevat kur tė jeni tė gatshėm pėr tė fjetur.

Mėsoni teknikat e relaksimit, para sė gjithash teknikat e frymėmarrjes sė drejtė. Paramendoni qė jeni nė vendin tuaj tė preferuar, lironi muskujt, “skanoni” trupin tuaj nga maja e flokėve deri tek gishtat e kėmbėve

Mbani rutinėn. Ndryshimi i ritmit tė fjetjes, dhe kjo kryesisht gjatė vikendit, mund tė shprehet papėrshtatshėm nė ditėt e punės.

Kini vėmendjen edhe tek melatonina. Ky hormon ėshtė ndihma e natyrshme e gjumit. Ai veēanėrisht mirė ndikon tek ata tė cilėt kanė problem tė mbesin nė gjumė, edhe pse shumė shpejt i merr gjumi. Doza e preferuar ėshtė 0.3 miligramė pėr natė.

Flisni me doktorin tuaj pėr pagjumėsinė nėse ajo zgjat pėr ndonjė periudhė mė tė gjatė kohore.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit http://www.v3to1.tk
 
Si tė arrini deri te gjumi?
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Dasma Shqiptare
» Agim Gashi:KRIMINALITETI NE INTERNET
» Ramiz Dėrmaku-Pėrkujtim: Bardhyl Ajeti - Kolegė, Kolumnist, Gazetar dhe Atdhetar?
» KQZ: Deri nė orėn 13:00 kanė votuar 35,24% e zgjedhėsve. PD: Pjesėmarrja mbi 36 pėrqind
» DERI KUR TĖ MIRREMI ME VETVETEN E JO ME ARMIKUN E VĖRTETĖ..?

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 :: Tė rejat :: Lifestyle-
Kėrce tek: